Monday, November 8, 2010

Perkhidmatan Membuat Blog & Memasang/Menyusun Atur Widget

Bismillah, 


Alhamdulillah, setelah berfikir berkali-kali maka saya rasa saya patut memulakan servis ini juga :) Bagi pakej di bawah, servis ini berharga RM 50. Oleh itu kepada sesiapa yang masih baru dalam dunia blogging ini, welcome to the club dan saya telah memudahkan anda dengan servis ini. 


Pakej A
Perkara (widget) yang ada di dalam servis ini adalah (tiada cas tambahan untuk penambahan widget ini) :
  • Template - mengikut citarasa anda
  • Basic - About Me, My Bloglist, Popular Posts, Archive, Labels, Total Pageviews, Recent Comments, Top 10 Komentar
  • Shoutbox 
  • Kalendar 
  • FB Badge & Networked Blog 
  • YM 
  • Nuffnang 
  • Feedjit 
  • Ticker 
  • Kotak contest, affiliate,badge 
  • Borang order 
  • LinkWithin 
*Pengurangan salah satu widget tidak mengurangkan harga pakej
*Penambahan widget lain akan dicaskan berdasarkan widget apa yang anda kehendaki
*Tempoh tempahan akan disiapkan berdasarkan kelapangan saya 

Sekiranya anda mahu blog dengan cepat dan murah, anda boleh pilih dari senarai link di bawah   ini : 
Pakej B
Memasang widget sahaja


Pakej ini ditawarkan kepada mereka yang telah membina blog sendiri namun masih kabur untuk memasukkan widget terutamanya Nuffnang. Untuk memasukkan Nuffnang, cas RM 10 dikenakan tetapi untuk widget lain hanya RM 3 setiap satu :))


Pakej C
Menyusun atur widget


Anda telah memiliki blog namun tidak tahu bagaimana mahu menyusun atur widget sehingga kelihatan serabut sekali sidebar anda. Cas untuk menyusun atur semua perkara di sidebar anda hanyalah RM 20

Berminat?
YM : sitisifir10
email : sitisifir10@yahoo.com
No telefon : 0199515058

4 comments:

Unknown said...

wah pandai nya cari makan..
kakyong pun ade terpk... tp last2 dok buat benda lain dulu..

gud luck...cologi

CAK! said...

wargh2 mcm best...ngn aku ri2 xkire kan ;)

Pija Madzlan said...

k.yong :) ni ikut k.yong lah ni...

G, kalau aku cas hang, aku cas mahal! :D

CAK! said...

hehe cam nk tiruk jer...patut cas kt cegu2 skolah yg suh aku buat blog ri2